UWAGA: DOTYCZY WYŁĄCZNIE UCZESTNIKÓW/UCZESTNICZEK PROJEKTU „BIZNES BEZ BARIER”!!! – REKRUTACJA DO PROJEKTU ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA!!!
Uprzejmie informujemy, iż w terminie od 11 do 12 września 2012 roku przyjmujemy Wnioski o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu „Biznes bez barier”. Beneficjenci pomocy – Uczestnicy/Uczestniczki projektu, będą mogli składać wnioski w Lokalnych Biurach Obsługi Projektu w Chełmie i Krasnymstawie, czynnych w godzinach od 8.00 do 15.00.
Przypominamy, iż zgodnie z § 4 pkt 4 Regulaminu przyznawania środków finansowych, Beneficjent pomocy składa 2 egzemplarze Wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z załącznikami (2 oryginały lub oryginał i kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
Oprócz załączników wymienionych we wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości Beneficjenci pomocy zobowiązani są złożyć Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
Pliki do pobrania dostępne są na stronach internetowych:
- www.fundacja.lublin.pl
- www.bip.chelmski.iap.pl
- www.pcprkrasnystaw.pl
lub w Lokalnych Biurach Obsługi Projektu w Chełmie i Krasnymstawie